czwartek, 4 grudnia 2014

zapach nocy wieczorową porą

Niestety nastał taki czas w roku że wieczory dłużą mi się niemiłosiernie. Ogarnia mnie niechęć i ogólnie nie mam do niczego nastroju. Zresztą jak co roku, narzekamy na pogodę że za zimno, że zaraz się ciemno robi, że się nic nie chce i że znowu katar smarkanie i kaszel ;)
Jesień i zima to też taka pora roku która dla Mnie ma klimat, szczególnie wieczorami. Lubię sobie usiąść w ciepłym sweterku z grubymi skarpeciorami na łóżeczku, z kubkiem kakao i oglądać dobry film. Koniecznie przy zapalonych świecach !

Wśród vlogerek na YT panuje wieczny szał na świece, tym bardziej teraz właśnie , dziewczyny pokazują nowości w swoich zbiorach i kolekcjach. Wszędzie woski, kominki i przeważnie świece Yankee Candle. Nie znam i szczerze chyba w ciemno nigdy nie kupię. Jak już nie jeden raz wspominałam, jak mam na coś wydać więcej niż 40 zł - muszę wcześniej to wypróbować. Prawda jest taka że tyle razy sie nasłuchałam  od dziewczyn
KUP YANKEE CANDLE SĄ BOSKIE !
To chyba Mnie tylko to stwierdzenie nie przekonuje ;) Ale jak każda kobieta , jestem ciekawska i łasa nowości dlatego mam nadzieję że kiedyś pierwszą świece z YC dostanę w prezencie hihi

Na razie zadowalam się świecami naszego polskiego producenta. Jak na polski towar przystało świece dobrze dostępne i w dobrych cenach . Jeśli jesteście ciekawi zapraszam- hurtowniaswiec.pl  przyznam że została przeze mnie odkryta właśnie dzięki YT. Od tego pierwszego razu stale palę ich świece i szczerze jestem zadowolona ;) Tym bardziej że miałam okazję  dwa razy spotkać sie z właścicielem na żywo i przyznam że bardzo sympatyczny i wesoły człowiek ;)

Ostatnio zrobiłam zamówienie w ich sklepie, gdyż byłam na głodzie świeczkowym hah. Jak nigdy wypaliłam każdą możliwą świecę a przez to wieczory wydawały mi się nie przyjemne ;)
Przesyłka kurierem więc raz dwa świeczki były u mnie ;)



W zamówieniu znalazły się woski, świece jak i lampiony które robią rewelacyjny nastrój ! Musicie mi wierzyć i koniecznie zakupcie chociaż jeden ;)


 Wieczna świeca Everlasting Candles to świeca wkład- wkładacie od góry tea lightsa i palicie ile chcecie a ona dalej w idealnym stanie ;)




Z akcentem świątecznym lampiony znajdziecie TUTAJ 




\
Coś bardzo delikatnego , idealny lampion dla osób które kochają minimalizm 





 Tutaj akurat paliłam nowość - wosk sojowy o zapachu burbonu i wanilii - cudeńko ;)





 NOWOŚĆ  w ofercie świeca w szkle o zapachu ciasta cytrynowego :)
Jestem w szoku że taki zapach udało im się "wsadzić" do świeczki, na pewno każda z Was pamięta zapach babki piaskowej pieczonej przez babcie czy tez mamy :) TO JEST DOKŁADNIE TO







Na koniec łezka juz wieczorem, zdjęcie nie oddaje jej całkowitego uroku :(

Przy okazji zapraszam Was jeśli macie ochotę na open box właśnie z tą paczką 



Dajcie znać czy znacie te świece ?

Kiss 
K.

4 komentarze:

  1. piękne zdjęcia- a aromaty -już sobie wyobrażam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachowe woski- te muszą być fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych świec, ale opisałaś je bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj ;) Robia miłą atmosferę wieczorami pachnąc przy tym bardzo deliaktnie

      Usuń