sobota, 29 listopada 2014

Box#1 Perfumeria.pl

Hej Kochani,
Dzisiaj post kosmetyczny, właściwie mała zapowiedź ;) Udało Mi się zawrzeć dłuższą współpracę z drogerią internetową Perfumeria.pl - ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu w swoim asortymencie mają wysokiej jakości kosmetyki i podkłady takich marek jak Estee Lauder, Lancome Revlon i wiele innych. Ceny tych podkładów sa bardzo okazyjne w porównaniu do innych drogerii internetowych, z czego się bardzo cieszę bo myślę że pod choinkę sprezentuje sobie podkład Lancome bądź EL ;)

Idealna trwałość na buzi przetestowałam i stwierdzam że jest super ;)

Używam w odcieniu 04 - jak dla Mnie idealny TUTAJ

Znany i kultowy podkład ;) Śmiem twierdzić że troszkę ciężki - ale efekt i trwałość idelana 
Niestety jeszcze dobrego odcienia nie dopasowałam, zajrzyjcie TUTAJ


Jak pisałam wyżej co miesiąc będę otrzymywać od sklepu pudełeczko z kosmetykami do testowania, coś na zasadzie słynnych boxów ;) Nigdy nie wiem co się trafi, pierwsze dostałam w czwartek - za szybkość wysyłania paczek z tego sklepu daję 6/6 !
W środę kontaktowała się ze Mną Pani z drogerii a w czwartek do południa paczka była u Mnie - czego chcieć więcej

Pierwsza przesyłka to dwa żele pod prysznic w wersji podróżnej, dwa testery podkładu Lancome , Argan Oil do włosów - super bo mój wykończyłam - i mascara z Astora.







Podsumowując próbki podkładów są idealne, używałam kiedyś i szczerze polecam Lancome Teint Idole Ultra 24h . Mascara- hmm na ta chwilę mieszane uczucia. Szczoteczka przyznam że ciężka do aplikacji produktu na rzęsy, damy szanse i może to rozpracuję ;)
Żele orzeźwiające i przyjemne w zapachu, co do działania przekonamy się w późniejszym czasie.

Szczerze? Mam nadzieję że w tych pudełeczkach czasami znajdzie się coś z kolorówki, bo pielęgnacje przeważnie mam stale tą samą.

Jeśli szukacie pod choinkę prezentu dla  siostry, mamy, przyjaciółki lub męża czy tez chłopaka - zajrzyjcie na ich stronkę :) Każdy znajdzie tam coś dla siebie począwszy od balsamów, kosmetyków kończąc na perfumach.

Dziękuję drogerii Perfumeria.pl za możliwość współpracy

Pozdrawiam K.





Post sponsorowany. 

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś tę maskarę ale wogóle nie padowała mi ani jej szczoteczka a ni sama formuła.Nie dość że trzeba było nieźle nakombinować się z aplikacją to jeszcze slkejała moje rzęsy a w ciągu dnia osypywała się ,teraz używam tej z olejkiem arganowym Wonder'full z Rimmel i jak dla mnie jest kapitalna dla niej zdradziłam od lat używaną z Maybelline :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm no to ciekawa jestem tej z Astora, ale wydaje mi sie że niekoniecznie się polubimy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. te żele pięknie pachną :) :) jestem ciekawa jak się sprawdzą te podkłady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłady znam ;) Polecam - nie ścieraja sie i mają dobre krycie :)

      Usuń
    2. właśnie się nad nim zastanawiam czy go nie kupić :D

      Usuń
  4. Świetna opcja współpracy ;-) ciekawa jestem co będą zawierać kolejne przesyłki ;-)

    OdpowiedzUsuń