wtorek, 30 września 2014

Krata jesienią + rozdanie

Czy i Wy na jesień lubicie nosić kraciaste koszule?
Bo Ja bardzo, w mojej szafie wiszą już chyba trzy. Szczerze je uwielbiam i z miłą chęcią tworzę nowe zestawy. Ostatnio nabyłam świetną koszulę w kratę, która nie jest tak cienka jakby się wydawało, ma bardzo fajny miły materiał i na jesienne dni sprawdzi się idealnie.

W ostatnią niedzielę jadąc na zlot samochodów tuningowych, koszula i jeansy sprawdziły się idealnie. Klasyczne czarne botki dodały pazura a do tego całość wypełniły mocne śliwkowe usta ;)














Koszula - NN
Spodnie - Reserved
Botki - ButyRaj.pl
Pasek - Biedronka 
Torebka- HM
Zegarek - Błyskotyki




Mam dla Was niespodziankę :)
Jedna osoba może zgarnąć dokładnie taką koszulę jak pokazałam - niestety nie mam każdego rozmiaru - koszula jest w rozmiarze M 
Ale musicie spełnić te oto warunki :

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga 
2. Zostaw komentarz o dowolnej treści 
3. Rozdanie trwa od 30.09 - 10.10 

Powodzenia  ;)



18 komentarzy:

  1. Uwielbiam kratkę :) chętnie biorę udział w rozdaniu :)
    p.s. piekny kolor włosów :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes piekna!!! Obserwuje i biore udzial ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kratka jest ładna i nie tylko bo jest też modna i na czasie.Pasuje do spodni i ładne kolory ma ta koszula.Z wielką chęcią biorę udział,może do mnie się uśmiechnie. Obserwuję blog jako Anna Zierold

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię koszule w kratę.Klasyka sama w sobie.Biorę udział,obserwuję i pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie się komponuje z włosami :) Chętnie biorę udział, może los uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się stylizacja ale jeszcze bardziej kolor Twoich włosów i ust!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie w tej koszuli kratka est bardzo modna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje blog Izabela Rx
    Biorę udział w konkursie.
    Akurat mój rozmiar koszuli ;-)
    na fb lubie pod tą samą nazwą ;-)
    ps: Też jestem technik- handlowiec ;-)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznaaa koszula :D Oczywiście biorę udział i dodałam banner na mojego bloga,abym nie zapomniła o wynikach :) Przy okazji, masz śliczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW - super kreacja na jesienne spacery bardzo mnie urzekła i do tego ten idealny kolor włosów super extra <3
    obserwuję jako Beata Janiak
    polubione i udostępnione na fb - jako Beata Janiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmmm....marzy mi się taka koszula - idealna na jesienne stylizacje:) Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w ciązy więc niestety moja garderoba znacznie zubożała :P Chciałabym być nadal sexy mamą dlatego też z miłą chęcią przygarnęłabym tę mega śliczną koszulę! :P
    Pozdrowionka
    Marta i Filipek !

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło , że spotykam blogerkę z tej samej miejscowości co ja
    jesteś śliczna taka z pazurem uwielbiam takie kolorki w stylizacji
    szminka idealnie pasuje do twoich włosów
    Wszystko do siebie pasuje nie mam do czego się przyczepić koszula jest mega
    Także cie obserwuję
    nowy post w głównej roli sukienka którą dostałam w prezencie od firmy RAZAR
    Zapraszam

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/razar-look-black.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio noszę głównie koszule, a ta na Tobie świetnie wygląda, więc może i na mnie dobrze się będzie prezentowała ;)

    zaobserwowałam przez G+, bo tutaj nigdzie nie mogę znaleźć ikonki "dodaj do obserwatorów", a nie wiem czy to to samo ;)
    pozdrawia, Marta Kowalska

    OdpowiedzUsuń