wtorek, 30 września 2014

Remington S9600

Ostatnio rozglądałam się za  prostownicami, ponieważ moja "prostownica" nadaje się już chyba do kosza. Nie dość że w ogóle nie daje efektu prostych włosów, to jeszcze to stary rzęch ;)
Miałam możliwość wypróbowania prostownicy bardzo znanej marki REMINGTON, mnóstwo dziewczyn zarówno z polskich jak i zagranicznych blogów i kanałów nie raz pokazywało ich sprzęt do stylizacji włosów, a Ja stale się zastanawiałam czy faktycznie jest to taki dobry sprzęt ,żeby stale o nim mówić.

Prostownica jaka do Mnie przyszła to S9600 Silk.
Prosta, poręczna i bardzo lekka pomimo dłuuugiego kabla ;)
Wszystkie parametry techniczne możecie sobie dokładnie ogarnąć TUTAJ
Ja ze swojej strony powiem tylko że bardzo fajnie Mi się z nią pracowało.

Nagrzewa się bardzo szybko, bo już po 10 sekundach możecie delikatnie prostować włosy.
Pierwszy raz , powiem szczerze używałam prostownicy która nie szarpie włosów, - moja jest pod tym względem okropna.
Automatyczne wyłączenie i blokada to kolejne plusy użytkowania prostownicy, zwłaszcza dla zagonionych kobiet którym czasem zdarza się zapomnieć "głowy" ;)

Szczerze jestem tą prostownicą zachwycona- koszt nie mały bo bagatela 250 zł nie wasze, natomiast myślę że jeśli chce się zainwestować w dobrą prostownicę - polecam
Możecie też znaleźć ją na Allegro za ok 150 zł - więc tą "stówkę" przeznaczyć możecie np na dobry spray termoochronny ;)





Moje naturalne włosy niestety nie są tak proste jakbym tego chciała, ani tez tak kręcone jakby mogły być ;)





Tutaj po użyciu prostownicy SIlk :)







Znacie ich produkty? Jestem ciekawa co Wy o nich sądzicie i jakie prostownice WY polecacie- koniecznie dajcie znać w komentarzach ;)



Całą ofertę marki Remington możecie znaleźć TUTAJ



Pozdrawiam K

2 komentarze:

  1. Piekny efekt, dzieki prostownicy wlosy zawsze wygladaja na zdrowe ;D Ale Tobie ladniej w takich naturalnych ;-) fajnie tak cos przetestowac, ja jeszcze nigdy nie mialam okazji :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam Remingtona tylko inny model i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń