poniedziałek, 29 września 2014

Friendbox next

Jako że ostatnio dostałam cudowna paczuszkę od Mojej Ewuni w której miały byc tylko próbki podkładów MAC'a i Estee Lauder - lekko przeżyłam szok otwierając paczuszkę.
Nie spodziewałam się TAKICH kosztownych perełek!! Długo nie mogłam się pozbierać że te cudeńka są MOJE :D
Kochana jeszcze raz dziękuję i tutaj :*





 Pomadka lakier do ust YSL bardzo trwała i droga ;) Za metkę tutaj płacimy prawie 140 zł za 6 ml! O zgrozo - tym bardziej się cieszę że mogę to cudeńko wypróbować. Wczorajsza niedziela na ustach z odcieniem  Vernis A Levres 1 - mocny fiolet który na jesien będzie idealny.






Rozsławione szczotki Tangle Teezer nie tylko na YT ale i na blogach. Sama osobiście się zastanawiałam nad jej zakupem a tu taka niespodzianka :)






Idealne na jesień kolorki - nie mogę się doczekać az będą gościć na moich ustach :)



Wyczekiwane próbeczki MAC'a i Estee Lauder :)
Ojj MAC za ciemny :( ale szukam dalej :)






Cudowna mgiełka Victoria's Secret- słodki ciepły zapach- taki jak uwielbiam na jesień i zimę :)




 No i koniecznie coś dla Lenki ;)



Bardzo się cieszę na pomadki i zapach - coś co na jesień jest moim kosmetycznym MUST HAVE - ciemne usta i słodkie zapachy :)
A żeby było milej dzisiaj kolejna paczuszka friendbox do Mnie dotarła :) Ahhhh <3


Pozdrawiam K :*

6 komentarzy:

  1. piękny ten ostatni kolor szminki ! zakochałam się w nim muszę taki kupić ! aa i podobno te szczotki sa bardzo fajne sama zastanawiam się nad kupnem !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna paczuszka ;)
    mam Tangle Teezer'a i nie zamieniłabym jej nigdy w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. TT uwielbiam i wiem, że nie sięgnę po żadną inną szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam TT i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń