środa, 24 września 2014

KAVAI brush

Witajcie Kochane.
Muszę się przyznać że moja "kolekcja" pędzli do makijażu ojjj rosnie , i śmiem twierdzić że mogłabym robić makijaże dziewczynom żeby je wszystkie używać :) Mniej więcej od 3 lat robiąc makijaż sobie, czy tez koleżankom stale ze Mna są pędzle. Nie wiem czy Wy też tak miałyście, że zaczynając przygodę z makijażem podkład nakładałyście na szybko palcami, rozprowadzając po całej buzi jak krem? :) A oczy malowałyście jakimś tanim aplikatorem dołączonym do tanich cieni kupionych w kiosku? ;) Nie żebym cos miała do tanich kosmetyków , ale pamiętam że pierwsze cienie zakupiłam pod impulsem w kiosku RUCHU kierując się MOCNYMI jaskrawymi kolorami hahah :P Swoja drogą później leżały nie używane , bo jednak nie był to przemyślany zakup :)
 Odkąd zaczęłam nagrywać filmiki na YT, i zagłębiać się w tajniki makijażu nie wyobrażam sobie abym mogła nie mieć już pędzelków :) ALe to historia na inny filmik i post.

Mam pędzelki z Hakuro które są bardzo dobre , mam troszkę z Real Techniques które sa baardzo miłe i miękkie. Znajdą się też pędzelki z Rossmana - o dziwo bardzo trwałe !!
A teraz kolej na nowość, wypatrzone pędzle KAVAI jakie widziałam na kanale Justyny z  Makeupandlook.
Ciekawość wzięła górę i postanowiłam zaopatrzyć się w takie które będę uzywać ;)

Pędzle możecie dostać tutaj KAVAI :)
Przejrzysta stronka a i ceny nie za wysokie- szybka wysyłka i bardzo szybki kontakt :)

Jeszcze ich nie używałam dlatego pokażę Wam jak się prezentują na żywo - przed użyciem :)

Pierwsze wrażenie - ojjj podobne do HAKURO :)


 Wykonanie porządne , ale zobaczymy jak będą sie spisywać po kilku praniach.
Trzy pędzle do makijażu twarzy
Pędzel nr 21 - włosie naturalne KAVAI 21
Pędzel nr 22 -  włosie syntetyczne KAVAI 22
Pędzel nr 47 - włosie naturalne KAVAI 47








I 4 pędzelki do makijażu oczu :)
Pędzel nr 13 - włosie syntetyczne -, sprawdzi się do brwi jak i malowania kreski ;) KAVAI 13
Pędzel nr 83 - włosie syntetyczne - kuleczka KAVAI 83
Pędzel nr 86 - włosie naturalne - wzięłam z myślą o dolnej powiece i brwiach :) KAVAI 86
Pędzel nr 89 - włosie mieszane - KAVAI 89






Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą KAVAI o tutaj KLIK

Nic, Ja jestem ich bardzo ciekawa. Na pewno pojawi się video na kanale jak i post z recenzją tutaj :)






A dla chętnych zapraszam na HAUL na kanale ;)


Pozdrawiam K :*

9 komentarzy:

  1. Po co ja tu weszłam :D strasznie mi się spodobały przede wszystkim z wyglądu, a i włosie wygląda bardzo zachęcająco :) ciekawe jak będą się sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weszłaś właśnie po to, żeby się zachwycić i zachorować na te pędzle. Ja je po prostu uwielbiam!

      Usuń
  2. Cena nie jest jakaś tam duża

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam do korektora, zaglądam już na podaną przez Ciebie stronkę, a ja zapraszam do mnie - również jestem maniaczką kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te pędzelki :)
    Mam 22 i kocham go ponad wszystko :), mam też ten do kresek, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Do korektora nie posiadam, bo nie używam korektora,ale kupowałam pędzle razem z mamą i ona wybrała sobie bodajże 62i baaardzo sobie chwali. Wielki plus - trwałość,mimo częstego mycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te pędzle. Szkoda, że są tak mało popularne, bo miło byłoby spotykać te pędzelki w różnych stacjonarnych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń