wtorek, 23 września 2014

Perełka września Loreal True Match

Jako że miesiąc wrzesień nie jest już takim ciepłym miesiącem , cieszy Mnie to iż mogę nakładać makijaż i trzyma się on cały dzień. Bez pocenia twarzy, bez świecenia ;)
Podkładem który męczyłam prawie cały wrzesień jest nowa wersja słynnego podkładu od L'oreal - True Match- dopasowujący się do koloru skóry.
Zakupiłam go w sierpniu na wypróbowanie w internetowej drogerii po promocyjnej cenie. Kolorek wybrałam w ciemno, kierując  się zdjęciami w sieci i o dziwo trafiłam bardzo dobrze :)
Nowa buteleczka szeroka gama kolorystyczna i bardzo fajny efekt na buzi.

Producent obiecuje

Idealne dopasowanie do koloru skóry. Formuła podkładu, wzbogacona o ultra drobne pigmenty, idealnie rozprowadza się na skórze i podkreśla jej naturalny kolor. Perfekcyjny wygląd bez smug, grudek i efektu maski.


Co prawda lubię go za idealne stopienie się z moją cerą to do mojego typu cery na dłuższą metę się nie sprawdza :( Po paru godzinach konieczne jest przypudrowanie .

Ale to w niczym nie przeszkadza.
Podkład nakładam gąbeczką z Real Techniques i to daje niesamowicie naturalny wygląd mojej buzi.
Nie wchodzi w załamania i nie roluje się podczas nakładania - także jest bardzo łatwy w użyciu nawet dla początkujących dziewczyn ;)

Moje szybkie podsumowanie:
- pojemność 30 ml - poręczna mała buteleczka
- krycie w skali 1-6  oceniam na 5 ! Kryje bardzo dobrze nie tworząc przy tym maski na buzi.
- trwałość przy MOJEJ cerze mieszanej - do max 4 godzin :/ Może nie dużo ale do makijazu dziennego zdecydowanie mi starcza.  Później puder bądź bibułki matujące i jest ok ;)
- kolorystyka podkładów bardzo szeroka więc każdy znajdzie coś dla Siebie
- dostępność bardzo dobra - mozna zakupić go w większości stacjonarnych drogerii jak i w internecie
- CENA - polecam kupować podkład w internecie ponieważ nawet z wysyłka wyniesie Was duzo taniej - a kolor możecie wcześniej wybrać stacjonarnie ;)


Nie zauważyłam żeby Mnie zapchał lub zrobił coś złego na mojej buzi. Lekki i delikatny podkład do którego będę wracać ;)

MINUSEM jest to że po nałożeniu podkładu na buzię świeci się dosyć mocno. Daje efekt mokrej cery, natomiast myślę że idealnie sprawdzi się dla dziewczyn z normalną lub suchą cerą , ponieważ jest bardzo dobrze nawilżający.




Buteleczka bez pompki - więc delikatnie z jego aplikacją ;)


Efekt nawet moim aparacie jest widoczny ;)
Przed i Po ...



Uważajcie przy aplikacji bo podkład jest bardzo leisty ;)




Buźkę zmatowiłam pudrem z BeBeauty z Biedronki - ciekawa jestem co on jest wart? ;)



Podsumowując - zakupie go ponownie na pewno, bo już prawie go wykańczam :)

Dajcie znać czy znacie ten podkład i jakie macie wrażenia po jego aplikacji :)

Pozdrawiam K :*

8 komentarzy:

  1. nie znałam podkładu ogólnie ciągle szukam czegoś dobrze naturalnie kryjącego ale nie takiego co się błyszczy, szkoda bo już myślałam że pomogłaś mi znaleźć ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety.. Ten sie błyszczy - ale polecam wypróbować nawet próbki - https://www.youtube.com/watch?v=s-6ndBc6XHk&list=UUwKmx3n8DHyTlXNVOOo-Hdg super naturalny wygląd :)

      Usuń
  2. Rzeczywiscie ladnie wyglada na buzi, rowno. dla mnie minusem jest cena :( a zmatowienie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wlasnie w drogeriach internetowych jest tanio, ja ten kupilam za 21 zl :)

      Usuń
  3. fajny efekt, ale te buteleczki z wielkim otworem są strasznie niepraktyczne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety racja, sporo podkładu może się zmarnować ;/

      Usuń
  4. Miałam kiedyś i pasuje mi bo nie jest ciężki lubię Loreala kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń