niedziela, 21 września 2014

glam girl

Witajcie Kochani , jak minął  Wam weekend? Mi osobiście zleciał meega szybko, nawet się dokładnie nie obejrzałam a juz Niedziela.
 I tak właśnie dzisiaj pogoda absolutnie nie spisywała się najlepiej, bo już o godzinie 11 było tak ciemno na dworze, jakby była 17 wieczorem. Szaro, pochmurno i zimno :( Typowa jesień.. Nie ma się co dziwić, trzeba się przyzwyczajać ;)
Szybki i wygodny strój dnia na obiad do rodziców, coś w czym czuje się najlepiej - getry luźna bluzeczka oversize i klasyczne zwykłe buciki. Botki jakie dostałam w ramach kolejnej współpracy od ButyRaj są niesamowicie wygodne:) Proste, wygodne i stabilne. Jako że od dłuższego czasu nie śmigam po mieście w butach na obcasach, te jak najbardziej nie będą leżały na szafce.
Obcas nie za duży i super wyprofilowany, nie ma sie co dziwić Big Star robi porządne buciki :)
Niedługo pojawi się  stylizacja z bucikami na kanale , ponieważ będę miała dla Was rabat na zakupy właśnie w tym sklepie :)
Mam nadzieję że sie przyda, bo zawsze gdy zawieram jakieś współprace - pamiętam o WAS :)

Fotograf : My Husband ;) - dajcie znać czy potrafi robić zdjęcia ;P Ma bardzo wymagającą żonę jeśli chodzi o pstrykanie zdjęć ;P
















Spodnie/treginsy - Naf Naf 
Bluzeczka - Papaya
Torebka - CzasNaButy.pl
Naszyjnik - Błyskotyki.pl
Sweter- PinkBoutique.pl
Zegarek - Casio 



Miłego tygodnia Kochani :* 
K.

2 komentarze:

  1. Ta pogoda jest okropna, chcę lato! :(
    Bardzo podoba mi się Twoja kreska jak i kolor szminki. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz obserwuje , zapraszam również do obserwacji mojego bloga ;)

      Usuń