czwartek, 18 września 2014

brooklyn dress

Ostatnio w mojej szafie pojawiło się sporo nowych ciuszków jak i dodatków ;)
Szperając w sieci, lumpkach jak i wyprzedażach szukam minimalistycznych ciuszków które same w sobie mają to "COŚ" . Gdzie wystarczy dodać torebkę, jakis zegarek i stylizacja gotowa.
Ostatnio przez kilka tygodni w tył, na ulicach widzę co drugą, trzecią taką samą dziewczynę- dokładnie ich strój. Mowa tutaj o sukienkach dresowych, swoją drogą też taką chciałam mieć. Już miałam kupić ale myślę sobie - matko w moim mieście chyba większa połowa nastolatek jak i doojrzałych kobiet je nosi :/
Też to zauważyłyście?



Osobiście bardzo mi się podobają ale narazie poszukam czegoś innego :)
Na naszym Targu jak co wtorek jest cały rynek zawalony straganami z ciuszkami, butami, torebkami itd :)
Właśnie w ten wtorek upolowałam świetną sukienkę po wyprzedaży letniej :)
Czuję się w niej idealnie, i na pewno bedzie ze mną tej jesieni ;) A dzisiaj szybki outfit, rano było chłodno więc zdecydowałam się na nowy nabytek w postaci botków z ButyRaj.pl  :) Wygodne miekkie i najwazniejsze - nie za wysokie ;)
Mam nadzieję że i Wam się spodoba ;)

Kiss
K.













Sukienka - NN
Buty - Big Star
Torebka - Dorothy Perkins
Zegarek - Casio 

3 komentarze:

  1. oo świetnie wygląda z tymi botkami!!! jak bylam w PL to zauwazylam bluzki i sukienki wlasnie z takiego materialu z efektem mniecia. Ja tez mam dresowa sukienke ;D ale chce buty do niej snickersy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez zerkalam na sneakersy ;) teraz ich też pelno wszedzie

      Usuń
  2. u mnie też wszędzie te sukienki i to za bardzo małe pieniądze :)
    buty świetne i torebka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń