niedziela, 5 października 2014

White vest and red hair

Wczoraj udała sie pogoda, co prawda wieczorem napłynęła fala chłodnego, wręcz zimnego powietrza. Więc stylizacja na wesele koleżanki wymagała ciepłego swetra.Postawiłam tym razem na prostotę i wygodę. Spodnie z materiału do tego elegancki top z baskinką- to połączenie idealne. Od dawna kusiłam się na tego typu bluzeczkę, ale zastanawiałam się czy będę w niej korzystnie wyglądać ;)
No i ku mojemu zaskoczeniu he całkiem dobrze wygląda, a co najważniejsze dobrze się w niej czuję.
Być może część z Was powie że na wesele nie pasuje, nie wypada itd.. Ale szczerze nie interesuje Mnie to - każdy ma swój styl, a poza tym już nie dobrze Mi jak widzę na każdym weselu garsonki, komplety i fryzury z toną lakieru i kwiatem we włosach- wszystko na jedno kopyto :P
Najlepsze to że w przyszłą sobotę wybywamy na kolejne wesele- do rodziny więc sukienka będzie - ale jeszcze nie zdecydowałam :)
\
Dajcie znać jak Wam się podoba stylizacja :) Przyznam że mój mąż coraz lepiej się sprawdza w roli mojego prywatnego fotografa ;)






Nie obyło się bez zdjęcia z Panną Młodą :*



Yyyy nie wiem, czy nie pomyliłam uroczystości ;) hehe
Mina mówi co innego ;)














Baskinka - HM
Spodnie - NafNaf
Sweter - Reserved
Szpilki - Atmosphere
Zegarek - Geneva
Naszyjnik - Błyskotyki 
Torebka - F&F






Zapraszam na trwające rozdanie jesiennej koszuli w kratę TUTAJ

Oraz jeśli macie ochotę na rabat na zakupy bucików na jesień zapraszam TUTAJ 20% RABAT

15 komentarzy:

  1. Mnie się Kasiu bardzo podoba, ostatnio widziałam dziewczynę na weselu w komplecie a 'la Przetakiewicz! Więc dużo jest dozowolone ;) Pozdrawiam serdecznie/ Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Asiu ;) teraz czeka mnie jeszcze jedno wesele ;)

      Usuń
  2. świetna baskinka :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzeczka z baskinką :)

    http://aguu-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka farba włosy robilas sliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, też ostatnio polubiłam baskinki, aczkolwiek tak jak napisałaś na wesele bym się tak nie ubrała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie super, nie lubię podejścia, że na imprezy typu wesele można założyć tylko sukienkę... Każdy ma swoje preferencje :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie trzeba łamać stereotypy i iść do przodu ;)

      Usuń
  7. jest pani przepiękną kobietą!
    stylizacja super, idealnie do pani pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuje ;) I mozna na TY ;P Jeszcze nie taka stara Pani ze Mnie :P

      Usuń