wtorek, 14 października 2014

something new + wyniki rozdania

Witajcie Kochane
 na wstępie przepraszam ze tak długo czekałyście na wyniki, ale ostatnio mam totalny sajgon ;) Wesele, podróż, i wiele innych zobowiązań. Na szczęście już sie powoli wszystko uspokoiło więc jestem :)

Cieszę się że ogólnie ktoś się zgłosił do rozdania ;) Dobre i parę zgłoszeń :)
Nie zapomnijcie wypatrywać kolejnych postów a tymczasem -

koszulę wygrywa :  JUSSI 

Czekam 3 dni na kontakt priv.
Wszystkim dziękuję i zapraszam do śledzenia FP KLIK  oraz bloga, bo na dniach rusza kolejne rozdanie :)

A dzisiaj chcę Wam jeszcze pokazać małe nowości w mojej szafie, długo szukałam ramoneski i w koncu znalazłam  na portalu Vinted.pl ;)
Kamizelka mnie urzekła tym bardziej że jej cena całe 30 zł  kusiła baardzo ;)
Koszuli u Mnie nigdy za dużo dlatego kolejna krata do kolekcji, nie jestem przekonana do końca do tej pasiastej, ale damy rade ;)


















Piszcie w komentarzach jakie są Wasze pozycje na jesiennej liście WISH ;)

7 komentarzy: