niedziela, 26 października 2014

Remington Lokówka eliptyczna Silk

Od zawsze marzyły mi się długie falujące włosy,  pamiętam w że będąc dzieckiem własnie takie miałam. Do pasa długie kręcone włosy które zwracały uwage każdego.
Niestety odkąd zaczęłam przygodę z farbowaniem, moje włosy zrobiły się nijakie.. Ani to proste ani kręcone ;)
Dlatego zdarza mi sie kręcić włosy na wałki ,prostować lub podkręcać prostownicą.
Jakiś miesiąc temu patrzyłam w sieci za jakąś dobrą lokówką, ale nic specjalnie mnie nie zainteresowało, dopóki marka Remington nie zaproponowała Mi wypróbowania również ich lokówki.

Otrzymałam lokówkę z serii Silk, ta sama seria co prostownica która spisuje sie rewelacyjnie

Myślę że gdybym miała zakupić lokówkę wybrałabym taka która tworzy większe fale, natomiast i ta daje radę.

Tak samo jak prostownica - której recenzja znajduje się KLIK - lokówka ma właściwie te same funkcje. Automatyczna blokadę, ceramiczną powłokę, regulacje temperatury i wiele innych ważnych funkcji ;)

Efekt na włosach przy użyciu tej lokówki jak dla Mnie jest bardzo naturalny i delikatny - a zarazem utrzymujący się cały dzień.




Dodatkowo do lokówki dołączona jest rękawica chroniąca dłoń przed gorącem z lokówki ;) Bardzo przydatna rzecz, bo nie raz miałam okazję przekonać się jaka gorąca jest lokówka lub prostownica aaałłłććć..








Osobiście efekt jaki daje lokówka bardzo mi się podoba, jednak Ja nigdy nie robię całych włosów na loki, tylko gdzie nie gdzie aby efekt był bardziej naturalny






Na kanale również pojawiła sie video recenzja, więc jeśli ktoś ciekawy zapraszam ;)





Dajcie koniecznie znać jaki sprzęt do stylizacji włosów WY polecacie ;)

Buziaki 
 Kasia 

3 komentarze:

  1. dla mnie cena za wysoka, za tą można mieć inne, a równie dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny efekt ;-) Na mojej liscie must have byla lokowka ale na szczescie dostalam w prezencie ;D

    OdpowiedzUsuń