środa, 29 października 2014

brak pomysłu na tytuł ;)

No i niestety zaczęły się mroźne zimne dni, ze strychu już dawno zniosłam czapeczki, szaliki i cieplejsze kurtki. W moim domu juz obowiązkowo pala się świece które unoszą otulający wnętrze zapach. W sezonie zimowym królują u Mnie zapachy ciepłe i intensywne, cynamon opium czy też wanilia. Będąc niedawno na spotkaniu w Krakowie jakie udało Mi się znowu zorganizować, poznałam osobiście prze sympatyczne dziewczyny, które jak ja prowadzą swoje kanały i blogi.
Dziekuję Panu Jackowi za cudowne upominki, teraz tylko palić świece  wieczorem przy kubku ciepłego kakao lub lampce wina i pod kocykiem wylegiwać się przed telewizorem.
Niby jesień zimna ponura i pochmurna, ale jednak ma w sobie jakiś urok...
Za pewne większość z Was lubi długie wieczory podczas których możemy się zrelaksować, zaszyć się w łóżku z ciekawą książką czy też przed dobrym filmem ;)

Ja postanowiłam wybrać się w tym tygodniu jeszcze do biblioteki, muszę coś zacząć ciekawego czytać  bo zdecydowanie za dużo czasu spędzam przed laptopem :/ Odczuwam to w placach heh
Ostatnio Oleńka z OnTheLineWithAlex poleciła mi książkę Tomka Tomczyka BLOG Pisz Kreuj Zarabiaj - podobno czyta się jednym tchem dlatego chcę zacząć od niej. Nie wiem czy może być dostępna w bibliotece, ale jak nie to zdecydowanie zakupię ;)
Jeśli znacie jakieś książki na prawdę godne polecenia czekam na propozycje.

Wieczory sprzyjają mi także do intensywnego myślenia rozmyślania i planowania zmian. Czy Wy też tak macie? Czasami wieczorem potrafię robić całkowite remonty w szafach, toaletce czy też kuchni. Teraz odnawiamy nasz salon, chce aby był taki jaki zawsze chciałam. Biały salon z czarno fioletowymi dodatkami, za tym idzie pomalowanie toaletki na biało i kompletowanie dodatków. Na pewno pochwalę się Wam swoim małym azylem.

Czasami jestem w ogromnym szoku jacy ludzie są mało inteligentni przekonuję się o tym właściwie już na każdym kroku, to co się dzieje chociażby w naszym małym światku youtubowym wywołuje na mojej twarzy otwarcie szczeny na maxa! Serio, nie wiem czy się śmiać czy płakać ale wydaje Mi się że niektórzy nie widzą problemu tam - gdzie ewidentnie coś razi po oczach.

Na koniec małe podsumowanie ulubieńców i nowości w postaci zdjęć

Prezent od męża zapach Beyonce Pulse NYC- balsam mi się bardzo spodobał więc oto dostałam perumy :)
Mocny a zarazem nie za ciężki zapach który długo sie utrzymuje na ciele


Seria Oleje Świata od Joanny w ramach testów - przyznam że masełka są świetne



Noo to i Ja mam nowość od Hani GLAM SPONGE - zobaczymy czy takie woww ;)





Kilka nowości  do makijazu ;) Opalanie w tubce obowiązkowo ;)




Kremy do rak - must have :) Ulubione trio.




Kochani zapraszam do komentowania i obserwacji 

Buziaki K :*

3 komentarze:

  1. Danielle Steel to zdecydowanie jest to autorka książek, która potrafi pochłonąć mnie w całości! Może Tobie też się spodobają jej książki :)

    OdpowiedzUsuń