piątek, 5 września 2014

Must Have Jesień 2014

Nie wiem jak Wy Dziewczyny, ale Mnie osobiście dobija fakt nadchodzącej coraz prędzej zimy. Pozytywne strony tego faktu są takie że można znowu narzucić na Siebie ukochane swetry jak i cięższe botki :) Co Mnie osobiście bardzo cieszy, bo pałam wielką miłością do sweterków i tych większych i tych bardziej dopasowanych.

Nadszedł ten czas że robiąc pielgrzymki po sh jak i sklepach odzieżowych , wypatruję tylko wielkich sweterków, narzutek i chust ;)

Niedługo dotrą do Mnie cudowne nowości jakie miałam przyjemność otrzymać w ramach współpracy, a teraz przedstawiam Wam moje inspiracje.
Czyli TO czego teraz szukam :)

Sweterki - najlepiej włochate, miłe i mięciutkie. Ostatnio udało Mi się taki jeden znaleźć ;)






Jedyne buty na sezon zimowy jakie grzeją moje zmarznięte stopy to butki a'la Emu :)
Podsumowanie - BRAK CZARNYCH ! :P



Torebka kufer - duża i pakowna .
Swoją drogą ta torebka lecz w innej kolorystyce już do Mnie jedzie ;)

A czy Wam się podobają torebki z frędzlami? Bo Ja ostatnio szukam tego typu torebki, najlepiej czarnej.






Niestety Ja co do torebek jestem wybredna od dłuższego czasu ;) Musi być pakowna i w miarę uniwersalna, aby do każdej stylizacji pasowała.

Osobiście nie lubię czapek, jakoś nie przypadają Mi do gustu , ale TE czapeczki Mi się bardzo spodobały ;)
 Proste zwykłe i najlepiej też czarne ;)


Co o nich sądzicie? ;)

No i najważniejszy MUST HAVE na ten sezon - CZARNA RAMONESKA ;)

Ten ostatni must have również było Mi dane zrealizować w ramach współpracy, ale o tym w kolejnym poście bo czekam na dostawę kurteczek ;)

Koniecznie dajcie Mi znać czy z tej listy jest jakiś Wasz must have na sezon jesień - zima ;)

3 komentarze:

  1. u mnie nr 1 jest czarna ramoneska :)
    i bardzo mi się nie podobają buty typu emu - wiem, że są ciepłe i wygodne, ale no... wolę marznąć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, każdy lubi co innego ;) Ja osobiście je uwielbiam ;)

      Usuń
  2. ja osobiscie choruje na płaszczyk zapinany jak ramoneska:) -upatrzyłam sobie na targu w Nowym Targu
    :)

    OdpowiedzUsuń