niedziela, 7 września 2014

Maxi dress

Nie da się ukryć że coraz szybciej uciekają dni, jesienny zimny wiatr coraz częściej daje o sobie znać, i każdy ciepły dzień trzeba jeszcze wykorzystać do letnich ciuszków:)
Kocham maxi, spódnice i sukienki do ziemi każdego lata sprawdzają się u Mnie idealnie.
Nowość w tym sezonie w mojej szafie to sukienka maxi z F&F, zakochałam się w jej kroju jak i princie. Azteckie wzory w  tym sezonie widziałam chyba wszędzie. Zwykła sukienka w tej szacie graficznej robi całą stylizacje ;)
Złote dodatki, kolorowa torebka, baleriny i śmigamy na urodziny koleżanki Lenki ;)














Sukienka - F&F
Torebka- Biedronka ;)
Bransoletki - F&F
Zegarek - Błyskotyki
Baleriny - Atmosphere

2 komentarze:

  1. Piękna jesteś <3
    co powiesz obserwacje za obserwacje ?
    ZAPRASZAM DO MNIE : http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja:P
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń