wtorek, 2 września 2014

Come Back - w nowym stylu

Witajcie Kochani ;)

Postanowiłam wrócić do pisania bloga - dlaczego? 
Otóż w ten sposób będę miała dla Was większą i częstszą możliwość dodawania moich inspiracji jak i zarówno stylizacji ;)

Mam nadzieję że pomysł Wam się spodoba no i że w pewien sposób większość z Was - oglądających Mnie na YT - będą usatysfakcjonowane :)

Ok, a teraz konkret -  wkrótce pojawią się różne stylizacje jesienne, ponieważ udało Mi się zawrzeć parę ciekawych współprac z markami odzieżowymi. Z czego Ja osobiście jako kobieta żądna nowości - bardzo się cieszę :)

Mam nadzieję że zostaniecie na dłużej i będziecie często komentować :)

Ściskam Kasia **

2 komentarze:

  1. Kasia, w układzie dodaj koniecznie obserwatorów blogger nie tylko kręgi ;) a w ustawieniach wylacz weryfikacje obrazkowa ;D

    OdpowiedzUsuń