czwartek, 30 stycznia 2014

zaczynamy testowanie

Dzisiaj przed południem przyszła do Mnie miła niespodzianka w osobie Pana Listonosza :)
W końcu dotarły do Mnie paczuszki do testów.
Cieszę się tym bardziej ponieważ jest to pielęgnacja :D
Jako że My kobiety uwielbiamy sie smarować i kremować , rewelacyjne balsamy dotarły i do Mnie :)


Juz jakiś czas temu, jeszcze chyba w zeszłym roku jakoś, znalazłam informację że firma BingoSpa szuka vlogerek i blogerek do współpracy :) Oczywiście bardzo chętnie się zgłosiłam, bo daaaaawno temu miałam od nich maseczkę i nawet okazała się dobra :)
Czytałam wiele recenzji, i opinii. Zaciekawiła Mnie maseczka błotna jak i kolagen do ciała.
Mając możliwość wybory kosmetyku zdecydowałam się na te dwa właśnie :)
Testowanie ich zaczynam od dzisiaj więc zobaczymy :)



 Kolejna firma kosmetyczna to Dear Body London.
Co Mnie urzekło???? OPAKOWANIA KOSMETYKÓW :D
Na prawdę! Powaliły Mnie buteleczki tych produktów, co prawda zalatuja mi troszkę Bath & Body Works ;) Ale ciekawa jestem zawartości , na pewno pojawią się recenzje. Dotarły  3 produkty, każdy z innej serii.
W środku znalazłam Mleczko do ciała , Żel pod prysznic i Mocno nawilżający krem do rąk i ciała, idealny na zimę gdzie skóra potzrebuje porządnego nawilżenia :)
Udało mi się je zakupić po promocyjnej cenie więc skorzystałam :)

Jeśli jesteście ciekawi tych kosmetyków zapraszam na FP Dear Body London .
Swoją drogą te kosmetyki możecie znaleźć w drogeriach HEBE.
Dodatkowo od tej samej firmy, natomiast innej marki Beauty Lash Pro dostałam serum na porost rzęs ;)
GRATIS :P
Nooo ciekawa jestem tego produktu :)





 Ostatnia paczuszka która dzisiaj do Mnie zawitała, to paczuszka wymiankowa od mojej widzki Ani.
Ani jest liderką AVON i dzięki Niej mam możliwość przetestować parę kosmetyków których jeszcze nie miałam. Oczywiście mój ukochany zapach Little Black Dress <3
No kocham ten zapach! Tym razem w postaci masełka zapachowego do ciała, ale może uda się kiedyś zapolować na ten perfum ;)
Mam nadzieję że Ani spodoba się również moja paczuszka :)


Kochani kto jeszcze nie widział zapraszam na kanał YT , gdzie pojawiło sie video z zdenkowanymi kosmetykami ;)
KLIK     i juz oglądacie ;)




Tymczasem zmykam kończyć gulasz na placki po węgiersku , a co tamm... Troszkę mocniejszego jedzenia chyba Mi nie zaszkodzi ;)

Kiss
Kasia xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz