piątek, 24 stycznia 2014

Recenzja - Termoochrona Spray dodający włosom objętości MARION

Pierwsza recenzja na tym blogu.
Uważam że ten właśnie spray zasługuje na chwilę uwagi :)

Jako że moje włosy niestety są bardzo podatne na stylizacje, postanowiłam wypróbować pierwszy raz, produkt tego typu :)
Mega objętość, mnóstwo włosów, efekt volume itd, do tej pory słyszałam i widziałam tylko w reklamie.
Moje włosy należą do tych które są dosyć oklapnięte, niestety..
Plusem w nich jest to że łatwo mogę je ułożyć :)

Temat moich włosów jest dosyć długi, ale nie tym razem.. Teraz mowa o rewelacyjnym sprayu jaki niedawno odkryłam.
Polska firma więc tym bardziej zasługuje na uwagę.









Krótka i konkretna opinia :

OPAKOWANIE:
- plastikowa buteleczka z atomizerem
-pojemność 130 ml za cene ok 7 zł- jak najbardziej na TAK 
-atomizer  pryska miłą mgiełką

ZAPACH : bardzo przyjemny, 
Powiedziałabym że lekko pudrowy, taki słodki :) Najważniejsze długo się utrzymuje na włosach :)

Co nam obiecuje producent :

Spray dzięki zastosowaniu innowacyjnych składników aktywnych, zapewnia uzyskanie efektu zwiększonej objętości włosów. Specjalnie ukierunkowany aplikator umożliwia precyzyjną aplikację produktu u nasady włosów, przez co fryzura zyskuje lekkość i puszystość. Dodatkowo unikalna formuła zawiera kopolimery, które chronią włosy przed działaniem wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki, dzięki czemu włosy są mocniejsze, sprężyste i lśnią zdrowym blaskiem.
Efekt na włosach:
- większa objętość
- uniesienie u nasady
- wzmocnienie i połysk.

MOJE ZDANIE :
Stwierdzam że po ten spray będę sięgać jeszcze długo.
Napewno zgodzę się z tym, że włosy podczas modelowania zdecydowanie "pchają" się do góry :)
Efekt jaki po wymodelowaniu mam na głowie to dokładne : OMG! JAKA SZOPA :)
 Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu, tyle włosów to ja nie miałam ;)
Na pewno włosy nie są posklejane, ani twarde w dotyku. 
Czy lśnią? 
No nie wiem czy aż tak jakby tego można było sobie życzyć, w każdym bądź razie są miłę i delikatne w dotyku :)

Spray myślę że mogę uznać za wydajny, ponieważ używam go już prawie miesiąc, co drugi trzeci dzień , do modelowania, i butelka nadal ciężka :)

PODSUMOWUJĄC:
POlecam każdej z Was, która chciałaby uzyskać na głowie efekt, burzy włosów :)
Cena ok 7 zł na pewno da tu wiele do myślenia, ponieważ za te pieniążki warto spróbować :)

 
 Efekt po wysuszeniu włosów? :)
Dokładnie taki, mega objętość, jak na moje delikatne włoski :)

Co sądzicie , koniecznie dajcie znać czy miałyście ten spray :)

POzdrawiam  
Paaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz