wtorek, 4 lutego 2014

małe nowości

Witajcie Kochani :)

Szykuję dla Was dwie bardzo ciekawe recnezje :)
Odkryłam niedawno rewelacyjny podkład który w końcu matuje moją buźkę na dłuugi czas :)

Małe zakupy jakie ostatnio poczyniłam
 Szukałam jakiegoś pudru w kamieniu, żeby był do poprawek w ciągu dnia, ponieważ ten z Essence fixujący może się rozsypać :)
Rimmel Match Perfection po okazyjnej cenie 15 zł :) Przeceniony z 32 zł!
Podkład o jakim wspomniałam to właśnie ten ! Na tą chwilę jeszcze testuję ale wkrótce pojawi się dokładna recenzja. Muszę przyznać , że pierwszy raz mam tak długi czas matową cerę bez poprawek, może i Was zaciekawię tym podkładem ;)

Skończył mi się eyeliner z Essence, który już nie nadawał się do kresek, więc zakupiłam rownież ten sam. Dodatkowo skusiłam sie na eyeliner w pisaku, na dłoni jak maźnęłam wydawał się woww !
Niestety w domu robiąc kreskę już taki nie był :/ Dam mu jeszcze szansę, może akurat sie sprawdzi :)



Dzisiaj w końcu otworzyłam mascarę jaką dostałam od GOSHa do testowania, niby ma stymulować wzrost rzęs, ha zobaczymy :P
To co Mnie zawiodło w niej to szczoteczka, poważnie nie przepadam za tymi twardymi szczotkami :/
Ale muszę przyznać że w połączeniu zalotka  + tusz, efekt świetny :)
Myślę że również dam Wam znać jak się spisał :)






Kochane na Allegro pojawiła sie aukcja Moich kosmetyków kolorowych, wartość zestawu to grubo ponad 200 zł ;)
Więc jeśli jesteście chętne, zapraszam

Większość tych kosmetyków uzyte jest max 3 razy do testów :)
Zapraszam Klik allegro

Kochani Pozdrawiam i do usłyszenia :)

2 komentarze:

  1. kosmetyki essence naprawdę są świetne większość moich kosmetyków kolorowych jest z essence nigdy się nie zawiodłam, ale tego eyelinera nie używałam jeszcze ale na pewno się skusze i kupie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń