środa, 22 stycznia 2014

Konkursik u Justynki - Makijażowo

Dzień dobry Kochni

Jak mija Wam [poranek? U Mnie w końcu zaczął sypać śnieg, co prawda jego ilośc jest nie wystarczająca żeby iść z lenką na sanki, ale zawsze to coś ;)


Wczoraj listonosz przyniósł Mi mały upominek od jednej z moich widzek, swoja drogą zaczęła właśnie nagrywać filmiki na YT :)
Beatko- dziękuję

Pędzel Hakuro H24, zależało Mi właściwie tylko na pędzelku ponieważ jeszcze chcę swoja kolekcje pędzelków o pewne powiększyć ;)
Miłe i delikatne włosie tego pędzelka powoduje, że nakładanie bronzera czy też różu jest sama przyjemnością :) Reszta kosmetyków myślę że się komuś przyda , co prawda znalazłam w paczuszce REWELACYJNY eyeliner !!!! Poprostu cudo :)
Ale na pewno o tym pojawi się więcej, a nie tylko  krótka informacja :)

Przy okazji biorę udział w konkursie u Justyny z FB Makijażowo
Nagrody warte tego aby o nie powalczyć :)
Kosmetyki z wyższej półki ahhh która o tym nie marzy, zachęcam i Was o walkę :)
Bo kto nie gra nie wygrywa prawda?

Zasady bardzo proste,
  • Udostępnić publicznie to zdjęcie u siebie na tablicy
  • Zostawić komentarz 




Ha a żeby było mało , zgłaszam sie na konkurs makijażowy u  Justyny Kołodziej
klik w linka i przekieruje Was na Jej bloga :)

Temat "EKSTRAMALNA METAMORFOZA "
i powiem Wam że mam już pomysł ;) Na pewno będziecie mogli zobaczyc efekty ha :)
Nagrody u Justynki również rewelacyjne , więc działam a coo :P

Także jeśli jesteście ciekawi Zapraszam do Justyny, niestety mam jakieś problemy z dodaniem zdjęcia, więc zakończę na tym :)
 Buziaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz