środa, 10 grudnia 2014

szczoteczka cudo?

Jakiś czas temu dostałam propozycje przetestowania szczoteczki elektrycznej Oral-B. Zgodziłam się i napisałam Pani że recenzja się pojawi.
Kilka razy pytałam się koleżanek co sądzą o elektrycznych szczoteczkach i większość była zdania że są one cudowne. Kompletnie nie rozumiem zachwytu tymi GADŻETAMI - pomimo tego że ładnie i fajnie wyglądają to serio- nie bardzo rozumiem to WOWWW

Żeby było ciekawie znowu na YT rozeszła się mała fala recenzji tychże szczoteczek dodanych mniej więcej w tym samym czasie. Sama chciałam nagrać video, ale stwierdziłam że jednak tego nie zrobię a dodam recenzje tutaj.

Na prawdę chciałabym napisać o niej coś dobrego ale jedyny plus jaki ja zobaczyłam to wizualna strona - prosta w wyglądzie niebiesko biała szczoteczka. Tu się kończą pozytywy.
Niestety ...

W opakowaniu ze szczoteczką mamy dołączoną ładowarkę jak i podróżne opakowanie na szczoteczkę. PLUS

Myjąc nią zęby cała szczęka mi latała , burza mózgu :P Osobiście lubię jak pasta  myjąc ząbki się pieni i jest ona na zębach. Tutaj niestety nie miało to miejsca jakoś tak sucho w buzi. Nie ma co się rozwodzić, podrażniła mi dziąsła co jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło ! Skutek tego taki że szczoteczkę podarowałam koleżance- oczywiście bez końcówki ;P

Ile ludzi tyle opinii i upodobań, jak dla mnie szkoda kasy. Wolę osobiście się dłużej namachać zwykła szczoteczką a przy odpowiedniej pielęgnacji zębów tak czy siak będą dobrze myte jak i zadbane.












5 komentarzy:

  1. na koniec powinno byc zdjecie Twojego pieknego usmiechu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam innej szczoteczki elektrycznej Braun i nie narzekam na nią.. Może rzeczywiście piany mniej, ale nie rani mi dziąseł..
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.. więcej szczegółów u mnie na blogu ;) www.lifeandchill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka ją kiedyś miała i też jakoś zachwycona nią nie była ;)) Ja i tak nie mogę używać elektrycznych szczoteczek (aparat), więc wszystko mi jedno, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na bloga - nominowalam cie do Liebster Blog Awards ;)
    http://justynakolodziej.blogspot.com/2015/07/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń