czwartek, 13 listopada 2014

khaki skirt

Ostatnimi czasy udało Mi się na lumpkach wyszperać sporo porządnych ciuszków
Znalazłam 3 śliczne sukienki które będą niebawem miały premierę, i długo wyszukiwaną spódnicę w pożądanym przeze mnie kolorze khaki ;)
Pomimo tego że jest ona cienka i zdecydowanie letnia, postanowiłam połączyć ją w jesiennej stylizacji. Czarne botki ze strony www.butyraj.pl które sprawdzają się idealnie - wygodne i stabilne do tego czarna ramoneska i luźny oversize ;)


Być może zauważycie u Mnie niebawem jeszcze większe odrosty, które nie prezentują się za ładnie, ale to tylko dlatego że postanowiłam nie farbować już włosów przez chwilę, bo na nowy rok będę robić blond ;) Wiem że nie jeden raz pisałyście żebym nie zmieniała, ale kobiety zmiany lubią :P Zawsze chciałam i będę je mieć- zawsze to później można w razie czego wrócić do czerwieni ;)


Niedługo będziemy mieć już w pełni skończony salon, jestem bardzo zadowolona już z tego efektu ;) Na pewno pojawi się video vlog z efektami ukończonej metamorfozy pokoju bop wszystko jest robione tanim kosztem i tania alternatywą, więc myślę że ktoś się może zainspirować i przed nowym rokiem zrobić u Siebie mały remoncik - zmiany dobrze działają na psychikę ;)













Spódnica - Papaya
Tshirt- HM
Ramoneska - HM
Botki - pochodzą z butyraj.pl
Torebka - F&F 
Naszyjnik - Katherine 
Zegarek - Casio 

Mam nadzieję że stylizacja Wam się podoba i czekam na Wasze komentarze ;)

Kiss Siarka


4 komentarze:

  1. Idealna stylizacja, bardzo mi si e podoba.! Kiedyś nie lubiłam skór teraz uwielbiam, zaraził mnie mąż do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kopertówka <3 ramoneski idealnej szukam już od dawna :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramoneska i torebka :-)

    OdpowiedzUsuń