sobota, 1 listopada 2014

1 listopada

Witajcie KochaniNa mieście pustki spokój i cisza, sklepy zamknięte - za to na cmentarzach ciężko przejść nie obijając się o kogoś. Dzień dla niektórych szczególny i wyjątkowy, każdy grób na cmentarzu czysty i lśniący, świeże kwiaty i mnóstwo palących się zniczy. Chwila wyciszenia przy grobie, kilka wspomnień osób które od nas już odeszły, modlitwa nad grobem i - KOLEJNA przerwa na rok.

Jak dla Mnie to dzień jak każdy inny z tą różnicą że się niemiłosiernie ciągnie. Jedna wielka obłuda i fałsz.. Dzisiaj na grobach pięknie, czyściutko i tłum jak na jakiejś galerii. No dobra może jutro jeszcze coś się będzie działo, jeśli dzisiaj ktoś z różnych przyczyn nie zdąży zapalić znicza na grobie. Później dzień będzie sie toczył swoim rytmem, praca szkoła dzieci ...

Mój mąż dzisiaj powiedział - Właśnie dlatego jest taki dzień w roku żeby ludziom przypomnieć o zmarłych- przykre ale prawdziwe. Dlaczego przez większość roku zapominamy o zmarłych bliskich nam osobach? Pamiętam jak za nastolatki mieszkając w Tarnowie codziennie wieczorem chodziłam na cmentarz, bardzo lubiłam ta ciszę pustkę i spokój. Dużo myślałam i potrafiłam się tam zrelaksować. Znalazłam tam taki mały zapomniany grób - myślałam że to grób dziecka - ale sprzątając go na kamieniu zauważyłam datę.. Sama data bez imienia ktoś miał 45 lat. Nigdy nie palił się tam żaden znicz, żaden stary kwiatek i jakoś tak stał się moim celem częstych wędrówek na cmentarz.

Chociaż moja kochana Babcia odeszła już od nas dobre parę lat temu - Ja nadal nie mogę w to uwierzyć. Pamiętam jak ją czesałam, jak co roku spędzałam u niej nie zapomniane wakacje.
Dlaczego odchodzą od Nas młodzi i dobrzy ludzie... W zeszłym roku życie odebrał sobie młody chłopak. Przyjaciel naszej rodziny z którym znałam się od małego. Wspólne wakacje obozy i dzieciństwo a później się dowiadujesz że ktoś  bliski postanowił odejść...

Nie ma co się rozczulać, skoro tak juz wypada żeby w ten dzień jechać na cmentarz i zapalić znicza na grobie kogoś znajomego.


Dosyć już o tym , pogoda dzisiaj jak najbardziej dopisała - dużo słońca bez wiatru pozwoliło na założenie sukienki - TAK  dopiero co pisałam ze poszły one w odstawkę - ale ta sukienka często na mnie gości. Lekka workowata sukienka od metka.co w lekko sportowym stylu, uwielbiam ją
Co prawda jej wykonanie daje wiele do rzeczenia ale i tak ją lubię. Ogólnie poszukuję tego typu sukienek, bardziej sportowe i nie zobowiązujące ;)


Jeśli znacie sklepy co maja tego typu sukienki w dobrych cenach piszcie w komentarzu ;)

















Sukienka dostępna TUTAJ
Botki Butyraj.pl 
Ramoneska HM
Torba Carry 
Naszyjnik NN
Na ustach Golden Rose Velvet Matte nr 11


Zapraszam na kanał gdzie trwa rozdanie z bodyland.pl 


Dajcie znać co Wy sądzicie tym dniu, czy macie podobne spostrzeżenia ;)? 
No i koniecznie podlinkujcie mi jakieś stronki z fajnymi luźnymi sukienkami ;)

Kiss K :*


5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie lubię tego dnia w roku. A sukienka jest fantastyczna! Kolor i fason zdecydowanie wpasowywuje się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz! Ja juz drugi rok z rzedu nie bylam 1 listopada na grobach, ale jak tylko jestem w Polsce to jade na cmentarz.

    OdpowiedzUsuń